Garantinė ir pogarantinė priežiūra (aptarnavimas)

Garantinė ir pogarantinė priežiūra (aptarnavimas)

Rinkoje siūlomi plastikiniai langai savo įvairove masina klientų vaizduotę ir neretai apsunkina tinkamo gamintojo pasirinkimą. Svarbu žinoti, kad sudėtingoms plastikinių langų konstrukcijoms būtina efektyvi garantinė ir pogarantinė priežiūra. Plastikinius langus rekomenduojama reguliariai sutepti ir esant reikalui sureguliuoti.

Garantinis ir pogarantinis “Gamlana” plastikinių langų ir durų servisas – tai aptarnavimo paslauga, kuria klientai gali naudotis visu garantiniu laikotarpiu. Visiems “Gamlana” sumontuotiems gaminiams suteikiama 5 metų techninio aptarnavimo garantija.

Plastikinių langų ir durų garantijos terminas taikomas visam gaminiui (profilio spalvai, profilio trūkimui, stiklo paketo hermetiškumui ar sandarinimo tarpinėms). Esant labai intensyviam plastikinių langų bei durų naudojimui (pvz. lauko durų viešose vietose) arba plastikinius langus ar duris įrengus naujuose pastatuose, gali atsirasti nepakankamas sandarumas, sunkesnis apkaustų ar spynų darbas.

Norint pašalinti šiuos gedimus ir naudotis kokybiška garantine ir pogarantine priežiūra būtina kreiptis į kvalifikuotus “Gamlana” specialistus. Jie ne tik profesionaliai atliks plastikinių langų ar durų remonto, reguliavimo, montavimo darbus, bet ir konsultuos dėl tinkamo medžiagų pasirinkimo.

Garantinė ir pogarantinė priežiūra nėra taikomos jei plastikinių langų ar durų gedimas atsirado dėl neteisingo jų eksploatavimo, laikymo ir montavimo, chemiško, mechaniško ar termiško plastikinių langų ir durų pažeidimo. Taip pat garantinis ir pogarantinis aptarnavimas negalioja, jei plastikiniai langai ir durys buvo sumontuoti kitos įmonės ar pačio kliento.

Pasirinkti kalbą